Bence salgın var 4gun önce 40derece ateşle hastaneye gittik ateşi serumlarla bile düşmedi soğuk kompleksle düşürdüler ilaç verdiler gönderdiler ertesi gün gene aynısı oldu hastaneye gittik 2gun düşmek bilmeyen ateş çektik hastaneler doluydu bu hastalıktan boğaz enfeksiyonu dendi bize 3.gun ateş yoktu ama bu seferde kuru öksürük başladı 2gundurde öksürükle uğraşıyoruz eşim ben ve bebek ucumuzde perişan olduk