Merihh Merhaba. Bebeğim 22 aylık doktorumuz B12 vitamini kullanmam gerektiğini söyledi ocean marka tavsiye etti takat mg söylemedi ben de 1000 mg almışım. Sizce fazla mı gelir, kullanan var mı, 2 yaş bebekleri nasıl kullanıyor?
Ozge_5555 Merihh sizinki ne kadar düşük bilemem tabi bizim baya düşük çıktı 1000lik vermiş 500 olanı da var geçmiş olsun
Merihh Ozge_5555 yaa aslında şöyle bişsm düşük görünmüyor laboratuvar değerlerinde hani alt ve üst sınır var ya oraya göre o değerlerin arasında ama neden kullanmamızı istedi bilmiyorum 2 kutu kullanacak dedi
Ozge_5555 Merihh he bilmiyorum bizim 180ve üstü normal değer ama bizim 112 çıktı 1000lik yazmış doktor muhtemelen bnm de b12 düşüktür bnde yarın gidip kan vericem sağlık ocağına baktircam emzirdigim için seninde düşük olabilir dedi doktor
chicharitoo Ozge_5555 aynı durumu bugün yaşadım. İğne verdi doktor. Hiç ek takviye demedi anlamadım hemen iğne demesi ürküttü açıkçası
Ozge_5555 chicharitoo bana da iğne dedi daha çabuk yükseltir dedi ama iğne yaptırmak istemezsen de sprey var dedi oda iğneyle aynı orandaymis ben de iğne yerine sprey kullanmaya başladım oda çabuk yükseltir dedi oceani yazdı ek gıda ne verebilirim dedim kırmızı et de var dedi o kadar başka bişey demedi ek gıda ilgili
chicharitoo Ozge_5555 iğneyle aynıysa neden iğneyi veriyorlar anlamıyorum. Doktorun bir bildiği var demekten başka yol kalmıyor. Benim de düşükmüş zaten sanırım ondan da düşük çıktı bebeğimde.🥹çok üzülüyorum umarım düzelir
Ozge_5555 chicharitoo ücretli ya alamayan olur diye heralde devlete gitmiştim ben iğne dedi ilk baş sonra sprey de kullanabilirsiniz dedi ama devlet karşılamıyor dedi fiyat biraz yüksektir dedi
Ozge_5555 Okuyanbiranne ya ama doktor 1000lik yazınca onu aldım eczacı 500 olanı verecekti doktor 1000 işaretleyince onu aldm anlamadım şimdi kullanmayın mi
Okuyanbiranne Ozge_5555 yani 1000 biz bile kullanmıyoruz. bir yaşına kadar 400, bir yaşından sonra 600,60 yaşından sonra 1000 kullanılır öyle hesap et. En azından bir doktora sdaha götür. Hemen toparlansın diye yüksek vermiş ama ne kadar doğru bir anda yüklemek
chicharitoo Ozge_5555 bana başka bir şey de teklif etmedi. Alamayacak durumda da değilim çok şükür şaka gibi 😅başka doktorlara da bir sorayım en iyisi🌺