Rwerdst Kızlar oğlum 4 ay 5 günlük. İki gündür öğle uykusunu uzun uyuyor anlayamadım. Normalde öğle uykusunu çook az yapar uzunları nadirdir. Büyüme atağından dolayı atak haftası falan mı var? Bilgisi olan var mı?
Metesmom Rwerdst uyanıkken hali tavrı normalse hasta falan değilse tadını çıkar canım☺️ illk aylar değişken olabiliyor bir süre kısa uyuyorlar sonra bir bakmışsın biraz düzelmiş sonra yine eskiye dönüyor vs.
Rwerdst Metesmom yok iyi böylede gerçekten fazla uyuyo dünde böyle oldu gece uyumaz sandım uyudu maşallah bir şeyi yoktur inşallah. Dişte çıkıyor fişi tutunca sorun oluyor. Yoksa rahat