Mihraasultan Arkdaslar kusma kabızlık salya var sürekli ağlıyo aralıksız ates düsürücü de fayda etmiyor elleri hiç ısınmıyor 38,5 falan bi ara 38 düşüyor sadece diş olabilir gibi geldi ama baska bişey de olabilir mi aynı seyleri yasayan varmı
emilia Mihraasultan Ben diş sürecinde kusma kabızlık vs yaşamadım. Bizde tam tersi ishal durumu vardı. Doktora gittiniz mi? Çok geçmiş olsun.
Yagmurcmn Mihraasultan diş ateş yapmaz diyen çok doktor var benim bebeğim diş çıkarıyor alt iki çıktı hatta üstten 1 den fazla patlatcak dedi doktor sürekli salyalı yanakları kızarık damaklar şiş morarmış ama ateşi hiç olmuyor
Dlk55blt-rdvn Mihraasultan dişte kusma yaşıyoruz hep ama kabızlık olmaz genellikle onun yerine ishal olur günlerce
Candy_88 Mihraasultan geçmiş olsun ama bir doktorun konuşmasında diş ateşinin 37,5′u geçmediğini söylemişti.. Muhtemelen bir virüs almıştır..
Mihraasultan emilia hayır henüz gitmedim aslında ilk iki dişinde hiç bişey olmadı huysuzluk dışında umarım diştir 😢
emilia Mihraasultan Umarım, benim bebeğimde alt dişlerinde hiç huysuzluk olmadı. Üst dişlerde çok ağladı, huysuzluk cok fazlaydı. Kötü bir şey olmasında, diş olsun. 🙏🏻
Mihraasultan Arkadaslar virüs olmuş salgın varmış dikkat edin toplanamadı valla ateş düşürücü bile fayda etmiyor 3 günlük antibiyotik başladı doktor allah tüm bebeklere şifa versin