laliko35 biz bu sene başladık senelik peşin 100 bin ödedik. Aylık 15 bine geliyordu. Önümüzdeki ayda erken kayıt dönemi başlıyor bakalım ne olacak. Bu arada kurumsal çalışan indirimiyle bu fiyata kayıt olduk. Özellerin geneli yarım gün 7 civarıydı. Sabah kahvaltı ve öğle yemeği dahil olduğundan. Yani parasına değilde eğitimde neleri var ona bakın derim. Mesela bizim hergün yoga dersi var, haftada 2 bale dersi, 2 saat Fransızca 10 saat İngilizce, drama ve oyun saatleri , etkinlikler. Yarım günde size neler sunacak sadece oyun grubu ise fiyat bir tık fazla ama eğitici oyunları ve etkinliklerine bakın.