Kızlar az önce ilk defa elmali kurabiye yaptım ben beğendim şahsen 10 üzerinden 8 verdim kendime şekli düzgün ve içi dolu olsaydı mükemmel olurdu😂ama nedense 2 oğluşumda beğenmedi büyük oğlan sabırsızdı ama1 tane tek yedi normalde ceviz yemez ben içine koydum yesin diye ondandır acaba diye düşündüm 😂neyse meyve suyu alırım onla yerler imnşallah bide Poğaça yapmak istiyorum tabi ilk defa yapacam onuda en güzelinden ve kolay bi tarif söyleyin lütfennn
Bu arada evlendiğimden beri fırınım olmuyor yemi almıştık ama alt fırın çalışmıyordu şimdi yeni mini fırın aldım her günüm tatlılarla geçiyor 😂