pembeayakkabilikiz kıymaya 7. Ayda başladım. Yağsız kuzu eti alıp evde robottan kendim kıyma haline getiriyorum. Soğan, sarımsak, ekmek içi, yumurta ve kimyonla köfte yapıp buzluğa atıyorum. Bazen kapya biber falan da ekliyorum hatta. Kıymanın Bir kısmını da kendi suyunda kapalı kapağı pişirip buzluğa atıyorum çorbalara, makarnaya eklemek için. Yumurtasına bile ekleyebilirsiniz sabahları. Buzlukta hazır olunca çok pratik oluyor.