Rukiye96 Kızlar bebeğime kış girmeden 9-12 ay mont aldım (kız montu) aldığımda az büyüktü kışı çıkarır diye düşündüm daha şimdiden küçük geldi 3 kere anca giymiştir tertemiz mont satmak istiyorum
Rukiye96 aysenm denedim olmuş mu beceremedim bikaç kere denemiştimde  https://imgyukle.com/i/yupZhv https://imgyukle.com/i/yupMr0
Rukiye96 Sarebebek_ şimdi dener misiniz 