Edaemekli 25 gündür süren sariligimiz var 2 gün fetoterapi aldı değer düştü geri yükselmiş 2 satte bir emziriyorum ama geçmiyor doktor uzayan sarılık olduğunu söyledi
Ysmn18 Edaemekli 3. Gun ve 21. Gun kuveze alindi sariliktan bos yere bir sürü tahlil yaptilar yavruma acliktanmis sutum az geldigi icin doymuyormus mamaya baslatti doktor gecti sukurler olsun
BurcuMasal Edaemekli bizim de 2ay sürdü 1hiç fototerapi görmedi 16ydı değeri sonra 14e düşünce doktor artık yükselmez emdikçe dedi
Leylademir Edaemekli 2 saat uzun bi sure sariligin gecmesi icin saat basi emzirin bir haftaya degeri duser zira ben oyle dusurdum 17 den 10 a geceleri bile alarm kurup uyaniyordm saat basi iiki uc gece sonra yuzundeki degisimi fark ettgmde ne kadar mutlu olmustum darisi size☺️
benbet Edaemekli bebdkle aranızda kan uyuşmazlığı mı var? Bize karahindibağ otunu kaynatıp suyuyla yıkamamıxı tavsiye etmişlerdi. Uyguladığımızda gerçekten beyazlıyodu. Bir de salatalık suyuyla yıkayın dediler ama onu denemedim. Bunları uygulamak size kalmış.
nilaylaylay 2 saatte emzirmeye devam et canım. Ben ayrıca sütümü sağıp yarım saatte bir ağzından çay kaşığıyla bir iki damla damlatıyordum .
BurcuMasal Edaemekli Ayrıca yazdığınıza dikkat etmemişim doktorum yarim saat en fazla 1 saatte bir emdir demişti memede yaşıyordu resmen ona rağmen 2 aya yakın sürdü 2.ay kontrolümüzde geçmişti şükür
emineguder Edaemekli canım sık sık emzir 2 saati bekleme sarılık bebekleri uyutuyo ben yarım saatte emziriyodum mamayıda şırıngayla veriyodum öyle toparladı. Bide güneş alan bi odada uyut. Tek çözümü emzirmek. İnşallah çabuk atlatır bizimde 2. Ayında attı