stillwasser imkan varda evim çok küçük koyacak yerim yok bir de kücültüyor diyorlar o yüzden iyi bir makina almak istiyorum. Seneye haziranda tasınıcaz kısmetse bu evden o zaman alırım dedim bu kısı da böyle idare edicez artık. Sizin kullandıgınız makina ne memnun musunuz hiç kücülen çamaşırınız oldu mu?