mk1509 ben gaz sorunu yüzünden hipi denemiştim bi tek hipp iyi geldi gece inlemeleri bitmişti,şimdi kendi gazını kendi çıkarabiliyor diye bebelac kullanyrm uygun fiyatlı oldgu için , benim bebegim yüzde 70 anne sütü alıyor takviye olarak mama kullanıyor