5656 Neslidy benim kızımda da aşırı B12 eksikliği vardı o yüzden doktorumuz ona iğne vermişti sende vurun bundan demişti bir süre dodex iğne olduk ikimizde daha sonra ise tribeksol hapını kullandım galiba yanlış hatırlamıyorsam