annemsii bence gayet normal bizimde o haftalar 3 e yakındıı hatta doktor kilolu olduğu için sezeryan önerdi çatın müsait değil dedii son kontrole kadar bekledik son kontrolde 39. Haftama girerken 4200 ölçtüler ama kuzum 3600 doğdu yanılma payı 400-500 gram oluyor genelde son ultrason ölçüsüyle aynı doğanı hiç görmedim