derbederume Ela_24 bir kere kullandim 8 saat emzirmedim icmeden once sut sagmistim ilaci ictigim an sutu sagip doktum hep 8 saatin sonunda emzirmeye devam ettim
Ela_24 tosbiksmoms ay Allah sizden bin kere razı olsun, rabbim ne muradınız varsa versin. Sorumu cevapladınız. Benim de kızım 9 aylık 3 saat önce içtim şimdi emzirsem sorun olur mu? Sütünüzde falan azalma olmuş muydu peki ve sağmış mıydınız
tosbiksmoms Ela_24 yok hayır hicbir azalma olmadi önden çok az elimle sağmıştım sadece sonra normal şekilde devam ettik. Bebegimde de herhangi bir etki,huysuzluk falan da yapmadi