Kızlar benim oğlum kolikti 3 ay uyku uyumadık 4. Ay atağını bitirirken uyku eğitimi verdim her şey biraz daha düzene girdi bazı geceler uyumadı ama genel olarak hallettik bir şekilde şimdi 5 aylık olacak 22sinde ve hasta oldu antibiyotik kullanıyoruz balgamlı öksürüyor ve mesela sabah 7de uyandıysa 4 defa 2şer saatlik uykular yapıyor ama bana çok gibi geliyor gece uykusu 10da falan ama bu durum yeni oldu hasta olduğu için vücudu çok mu yorgun düştü acaba? En son 2 aylık aşısında böyle bi uyku uyumuştu şimdi de 3-4 gündür yani öksürükten beri böyle. Sizin bebekleriniz ne kadar uyuyor? Bunun normali ne?