noluyasanagenemiros benim bebeğim iri bir bebek. Babaannesi obez olucak demişti mesela doktora sordum. Sizin bebek nasıl ufak olsun annesi babası da iri. Uzun kalıplı olur demişti. Persentile göre sıkıntı yok demişti. Eşim de bende uzunuz. Kilolu dogmusuz. Bebeğimiz de öyle. Zayıf olması tek başına bence sorun değil doktor gelişimi iyi sağlığı iyi dedikten sonra zayıf olsun ne olur ki. Zayıf bebekler için mamalar var onlardan onerirdi mesala durum kötü olsa. Siz sıkmayın kendinizi hiç doktor yönlendirir sizi 🥰