Henüz hiçbir şey yapmadık ama kararlıyım. Şu an anlaşmalı gibi duruyoruz Ben kendim için birşey istemiyorum sadece cocuk için nafaka versin yeter ne kadar nafaka verebiliyor maaşının ne kadarı kadar olarak anlaşma sağlayalım. Bir fikir verebilir misiniz.