Yec150819 Ek gıdaya geçişte öncelikle alınması gerekenler ne sizce? Hangi marka kaşık tabak kullanıyorsunuz? Yeni başlayan annelere tavsiyeleriniz neler? 😊
Efenin_annesi Yec150819 önce karaca diamond tencere aldım. Nuby marka renkli kase aldım kapaklı dışarıda kullanmak için uzun saplı kaşık cam rende fisher price mama kasesi bol miktarda önlük ☺️ İlk olarak bunları aldım. Sonra ikeadan yoğurt için küçük cam kavanoz aldım
Sin21 Yec150819 hiç birsey almadım 😅 sadece silikon kaşık aldım o kadar 🤷♀️ Yanlış mı yapıyorum acaba bekliyim burda