Parsmommm Görkem hanım çok iyi bir doktor devlet hastanesi olarak da yeni açılan şehir hastanesinde özgür bey var oda çok iyi daha önce hematoloji bölümünde görev yapıyordu şimdi çocuk hastalıklarına geçmiş ama çok tatlı bir beyefendi torbalı devlette Müge hanım da çok iyi herşeyine bakıyor gittiğimizde 😊