Kızlar emar sonucları ne zaman cıkar sizce?
Devlet hast bugun yaptırdım. Ordaki bayan 2 haftayı bulur telefonunuza mesaj gelecek dedi.
E nabızdan baktım sonuclar cıkmıs bile.
Mhrs’den randevuda buldum 2 gün sonrasına.2 haftayı beklemesemde gitsem olur mu ki? Doktor ne yapıyor ki rapor olusturup o sekildemi yorumluyor yoksa o an ekrana bakıp mı durumu soyluyor anlamadım. İlk kez beyin cerrahine muane oluyorum. Sizce beklemelimiyim 2 hafta. Bu arada agrılarım cok şiddetli omuz boyun kol bel bacak. O kadar bekleyecek gücüm kalmadı artık.