Ozra PnarAkca3434 birden o menüye karışık kızartma yapasım geldi 🤭 ben annemlerdeyim terbiyeli şehriye çorbası mangalda tavuk lahana sarması var 🤗
PnarAkca3434 Ozra afiyet olsun bende ilk öyle düşündüm ama yoğurt alerjisi olduğu için yogurtsuz olack öylede güzel olmuyor bence🤗
Mikoiledikonunannesi PnarAkca3434 afiyet olsun yeter değil mi ☺️tavuklu arpa çorbası makarna sinitzel sallat
Asafveannesi1 PnarAkca3434 eşim 3 gündür gececi oğlumla kendime kıymalı Karnıbahar yaptım bebeğim çok seviyor bende diyetteyim yeterde artar
Elifhakan12 momofege büyüdükçe herşeye zaman bulursun,bende öyleydim şimdi 3 yaşına girdi.. Temizlik yaparken,odasında oyun oynuyor.. Yemek ve tatlı yaparken beraber yapıyoruz
momofege Elifhakan12 inşallah büyüyünce beraber yaparız şimdi çok küçük onunla ilgilenmeyince kötü hissediyorum çok çabuk büyüyorlar sanki o yüzden ev de yemek de bir şekilde halledilir diye düşünüyorum 🥹
Elifhakan12 momofege aynen öyle hiç büyümeyecek gibi geliyor ama zaman hızlı geçiyor.Kizimi kucağıma aldığımda nasıl buyutcem demiştim şimdi 3 yaşına ..Ev işi bitmez,yemekse ne olursa yenilir.. Önemli olan bu güzel zamanlarında yanında olman