papatyakokulum_ ben de normalde böyle bir fiyat vermem paniğe ama sonuna kadar hakkediyor kızımın 10 a yakın paniği var hiçbirini ayağında tutmaz ve asla çorap tutmayan biri giydirdigim gibi çıkarır bu kesinlikle hem kaliteliligi ile hemde yapısıyla kurtarıcım oldu iyi ki almışım yani değer fiyatına şuan bütün gün bunu kullanıyor ayağına çorap giydirerektw çorapsızda kullanabilirsiniz hem terleme yapmıyor ama sıcacık tutuyor hemde düğmeli kademeli bileğine göre istediğiniz gibi ayar yapabiliyorsunuz çıkaramıyor ve kaydırma yapmıyor kızım yürüyor şuana kadar hiç düşmedi bunu giyip . Dışarı giderken bile hep çantamda alırım