papatyakokulum_ Yasirefeninannesi E bebekten aldığım buydu altı kaydırmaz sözde ama asla değil yağ gibi kaydı
Qwertyu papatyakokulum_ yok olmaz. Ama ben hep bu marka kullaniyorum benimki de 16 17 aylik. Kesinlikle bu markadan alin
papatyakokulum_ Yasirefeninannesi şimdi baktım onların altına benimki gibi kaydiriyor 3 kere giydirdim en son çocuğun ayağı 2 yana ayrıldı öyle diyim size
Sinemince papatyakokulum_ ella bonna ve caluu baby kullanıyorum şuan ikisinden de çok memnun kaldım ikiside aynı tipte zaten. Fiyat olarak caluu baby bir tık daha uygun. İkiside kaydırmaz tabanlı hiç terletme yapmıyor.
papatyakokulum_ Sinemince ahh gerçekten mi o zaman uygun olanı alıyım birde bebeğiniz kaç aylık ve hangi beden aldınız
Sinemince papatyakokulum_ 21 aylık şuan. 18-24 ay bedenli almıştım. Normal ayakkabı numarası 22 biraz büyük geliyor önden
papatyakokulum_ Yasirefeninannesi uygulama üzerinden bende iptal edemiyorum olmuyor müşteri hizmetlerini arayın isterseniz. Yada gelince iade etmeniz gerekiyor bende defalarca denedim iptal edemedim uygulama üzerinden
papatyakokulum_ Sinemince ama ayarlanıyor dimi yani ben bu sene alıyım en azından 2 kış giysin diyorum