lina09 8 aylık kızımon boynunda egzams oldu bioderma ve mustela stelatopia kremleri geçirmedi doktora götürdüm Hipokort diye kortixonlu krem verdi kullanan var mı? Birde kortizon kremleri ciltte beyaz iz mi bırakıyor hastanede kadınlar konulurken duydum
aslymom lina09 egzama nasıldı son açtığım konu da görsele bakabilir misiniz ? 🥹 öyle miydi boynun da benimde