Dunyamoglum1604 Kizlar oglumda soguk alginligi vardi gecti ama burun hala tikali gece yatmadi hic serum fizyolojik yapamiyorum kiyamet kopariyo bildiginiz etkili dogal bisryler var mi
Verahu Dunyamoglum1604 ağlasada ellerini tutup yapmaya çalışın (ağladığında bir sağlık sorunu yoksa ) çünkü serum fizyolojik rahatlatıyor ben eczaneden serum fizyolojik aldım şırınga ile sıkıyorum burnuna 8 aylık kızım yapmak istemiyor ağlıyor ama ellerini tutup yapıyorım sonra o rahat ediyor çünkü
huysuzbalik Dunyamoglum1604 aynı durumdayız kıyameti koparıyor ama burnu tıkalı 😫 minnakleblebi kokusu felaket nasıl dayanıyorsunuz 😂
Guel_ Dunyamoglum1604 serum fizyolojik tek care canim bi yolunu bulup danlaticaksin ben damlario bi kax dk bekleyip aspiratörle temizliyorum baya rahatliyo bebegim
minnakleblebi Soğanı soyup ikiye bölün üzerine 5 altı karanfili batırın direkt başının iki ucuna koyun. Dr tavsiyesi
Dunyamoglum1604 minnakleblebi evet onu yapiyorum ama karanfil almadim tek sogan olunca ev halki kebapci gibiyiz dio bi kac gundur yapmiyorum tekrar denicem
Dunyamoglum1604 Verahu bende eczaneden alidim kucuk poset serum hastaneden soylediler digerlerine o kadar para vermeye gerek yok die ama iste babasi kollarini tutuyo annane basini ancak o aglamasina dayanamiyos valla icini ceke ceke agliyo
Elvan125 Dunyamoglum1604 ayy bende dün gece yaptım soğan yemiyorum yemeklere de bütün koyup çıkarıyorum evin her yerinde kokuyor😕