Ayfa1608 ebraz 4 ay başladım ben. Hipp 4 aylıklarla. Şimdi 7 ay 6 günlük bebeğim. Hipp ve Aptamil kullanıyorum. Bide e bebekte hammm marka vardı denedim sevdi bebeğim onu.
Iki_pasa_annesi ebraz bende bı ara yeltendim almaya ama gerek olduğunu dusunmedim geri o olmadan da oluyor
birminnakannesi06 ebraz 4,5 aylıkken doktor akşamları bir kase yedir dedi fakat baktıklarımın içindekilerde palm yağı falan vardı hoşuma gitmedi yedirmedim
Simgeonbasioglu ebraz oğlum 13 aylık anne sütüne devam ediyor biberon maması hiç kullanmadı gece uyumaya yakın tok tutsun diye bebelac ballı sütlü irmikli kaşık maması kullanıyorum tek sevdiği kaşık mama o başkasını yemiyor 😌
Ayfa1608 ebraz hayır kendim başladım. Çünkü emmiyordu ve biberon, mama reddi vardı anca onları yedi maalesef
ebraz Ygt239z benimki daha 2.5 aylık şimdiden araştırıyorum arı marka falan diğerleri şeker içeriyor ama evet hippte şeker yok zaten devam sütü ve anne sütü kullanıyorum devam sütü markamızda hipp