Selmabykslvi ben kir diye biliyorum ama herkes konak yazmış benim çocuklarım da da oluyor her banyoda elimle hafifçe ovarak yıkarım, kızım 21 aylık bazen yıkamayınca bir bakıyorum yine olmuş ıslak mendil ile silince geçiyor. Bu arada saçlarında da konak hiç oluşmamıştı.