6 aylık bir kızım var. Bir süredir sinirlenince ya da heyecanlanınca bu videodaki bebek gibi yapıyor ellerini biraz da kendini kasıyor. Tarif etmesi zor diye yazmayacaktım ama bu video denk geldi dedim benim bebeğimde aynı bu şekilde yapıyor? Böyle yapması normal mi , başka yapan bebekleriniz var mı? Herhangi bir şeyden şüphelenmeli miyim? Yorumlarınızı bekliyorum.