Merhaba güzel ve deneyimli anneler,
Bebeğim henüz 9 günlük ve anne sütünün yanında mama desteği de alıyor.Doktorun kilo kaybı olmasın şimdilik üzmeyin ve biberon kullanın demesi üzerine hala hazırda bulunan philips aventin 0+ biberonunu kullanıyorum.Fakat çok coşkulu çektiğinde tam 4 kere boğazına kaçtı ve nefes alamadı.Korkumdan artık mama vermek en büyük korkum oldu:(
Bana önerebileceğiniz sadece çektikçe gelen vs bir biberon önerisi var mı acaba?