wafflee_42 biz 25 günlüktü yaptırdık hiç rahatsız olmadı cocuk cerrahına yaptırdık hemen geçti agrısı olmaz sadece biraz sızlama olur diye konusmustuk hemen emzir ki agzından kan tadı gitsin dedi bir de ne kadar erken yaptırırsanız o kadar iyi büyüdükçe daha zor oluyormuş