Kızlar kızlar, oğlumuza çizme, bot ve ilk adım ayakkabısı alalım istiyorum am asssssla numara tutturamiyoruz😄 şu an miniğim 9 aylık. İstiyorum ki 18-24 ay yağmurluğun altına çizme alayım, igor marka. Bir tane almış eşim, 26 numara 🤦🏻♀️😄 olur diye düşündüm diyor, bacağı kadar zaten çizme 😄 hadi o dursun dedi, bot almış 24 numara o da çok çok büyük… Bizim minik bebeklerimiz, hangi ayda hangi numara giyiyor 🤔 şu an için Ella bonnanin ev botlarını aldım sadece en küçükten dört numara büyüğe kadar. Şu an giydiği 19-20 sanırım çok emin olamadım… Bir de ilk adım ayakkabısı vicco alayım diyorum da numara ne olur 🙄 bebislerinizin aylari-ayak numaraları şeklinde yazarsanız not alacağım 😄