Monaroka Kızlar bebeğim 15 günlük topuk kanı almışlardı bugün aradılar tsh yüksek diye ne oluyor bu bilen var mı
1bocek1cicekannesi Monaroka bebeğinin troid hormonu yüksek çıkmış. Ya tekrar topuk kanı alırlar ya da kan alıp tsh değerine bakarlar sonrasında çocuk endokrine yönlendirirler sizi
Songul_hamza Monaroka tiroid canım endiselienme genellikle yeni doğan bebislerde oluyor ama düzeliyor da tabi duzelmeyende var ama geneli düzeliyor bizimkininde yüksek çıkmıştı iki hafta takip ettiler snra düştü korkma