Bazı doktorlar 10 güne kadar normal diyor ama sadece anne sütü alan bebek için diye biliyorum ben bunu . Huzursuzluğu yoksa karnı yumusaksa gazını da cikariyormus nasıl olsa, br iki gün daha bekle yapmazsa doktor a danış canım ama sen sakin ol ve stres yapma bebek senin stresini anlar çünkü