GULSAHhj Aylinboztas23 benimde 7100 gram sadece anne sütü alıyor ama işe başladım stok yapmıştım aslında ama yetişemiyorum artık bitti stoklarım mama versem mi bir öğün diye düşünüyorum siz hangi mamayı veriyorsunuz