annaco Arkadaşlar bebeğim her sabah ıslak uyanıyor. Çok su içiyor. Molfix, baby turco, sleepy kullandım. Prima çok pahalı. Ne tavsiye edersiniz?
kayra_mom annaco molfix bizde de taşırma yaptı bir büyük bedenine geçtim şu an hiçbir sıkıntı yok bence bedeni büyüterek deneyin derim
gulyabani annaco migrosun kendi bezi aşırı memnunum keşke ilk doğduğundan beri kullansaydım. Molfix denedim numarası kalmamıştı sızdırdı .
oznur06unlu Bende ilk dogdugunda baby turco kullandim pişik yapti sonra sleepy kullandım o da taşırdı şuan Molfix kullaniyoruz çok memnunum tasma olmuyo İsterseniz BİM’in bezini de kullanın bı denemek amacli
heymom__ annaco canbebe kesinlikkkle tavsiye ediyorum. Bulması çok zor marketlerde vs ama istanbul anadolu yakasında hakmar marketleri var orda kampanyadan 2.85 gibi çok ucuz bir fiyata aldım bide temizlikçi gibi yerlerde de satışı oluyor. Eğer bulabilirseniz şans verin derim kalıpları da baya geniş sleepy gibi bezlerde 7 numara dar olan bebeğime 6 numarası çok rahat oluyor
vecihi Molfix kullanıyorum taşma olmadı. Bir kere bimin bezini aldım böyle berbat bir şey yok. Çiş yapar yapmaz değiştirmezsem kıyafeti bile ıslanıyordu.
AnneAzize annaco ben Molfix ve önlem kullanıyorum bebeğim 10 kilo ama 4 numara bez değil 5 kullanıyorum 4 numara kilosu tutmasına rağmen heryer çiş oluyor bir 5 de 12 saat uyuyor ve asla sızdırmiyor önlem in kalıpları Molfix e göre daha küçük Prima sleppy Jenny baby Turko hem pişik hem cisi kakayi dışarıya çıkardı
Skrng Baby turco kullanıyorum gündüz taşma yok gayet memnunum ama gece taşma oluyordu bende bir numara büyüğünü aldım ve bezin ön üst kısmını içeri doğru kıvırıyorum o şekilde sızmıyor 🌸
annaco tubasd olabilir şimdi büyük numara deneceğim. Çok su içiyor bezde küçük sanırım yorumlara bakınca büyük tavsiye etmiş herkes