Kızlar bugün göz muayenesi vardı bebeğimin ( bebeğim 1 aylık) göz damarları gelişmemiş dediler 2 hafta sonra tekrar çağırdılar. İnternetten baktığımda prematüre bebeklerde olur yazıyor ama benim bebeğim tam gününde doğdu. Bu durumu yaşayan var mı çok tedirgin oldum