Vldn0212 oğlum 4,5 aylık en başından beri mama+ meme gidiyoruz biberon ile içmek kolayına gitmesin diye yavaş akışlı biberon kullanıyorum yavaş akışlı biberon kullanıyorum, hızlı akışlı biberon ile beslenmek kolay olduğu için daha çabuk meme reddi oluyor.