Hazal1 CananAtilla canım 5 aylık kızım 4+ kullanıyorum nedeni de biraz büyük olsun aşırı değil böyle yaptığımdan beri ne idrar ne kaka asla kaçırma olmadı bezin dokusunda önemli sert bez ise kaçırıyor
gulsum2144 CananAtilla muhtemelen bez küçük bende de öyleydi büyük numaraya geçtim bende sleepy kullanıyorum
CananAtilla Linosunannisi bende öyle düşünüyorum.inanın sırf doğal ve pişik yapmadığı için kullanıyorum.prima molfix canbebe ve minies markalarını kullandım.prima kızarttı ve kokulu bir bezdi.molfix kızarttı.canbebe taşırmazdı.en iyisi miniesti ama oda kızartı.benim bebeğimin teni hasas sırf tek sorun kızartma olduğu için çok bez değiştirdim hala bulanmadım
Linosunannisi CananAtilla sleepye alternatif olarak goon öneririm çok güzel bir bez pişik yapacağını hiç sanmıyorum yumuşacık bizde pişik yapmadı bu pişik olayı bebişlerin tenine hassasiyetine göre de değişiyor biraz☺️
[silindi] Bendede arada aynı sıkıntı oluyor özellikle takip ettim ve neden olduğunu anladım bezi dolu olduğunda kakasınıda yaptığında ve çok yaptıysa yukarı taşıyor birde oturduğu yerde kaka yapınca kakası direk yolu sırtında buluyor 😄
Elulonline CananAtilla 6.200 kilo silipy 2 kullaniyorum oncesinde bende 3 kullandim tasirinca tekrar ikiye gectim 2 numara halen rahatlikla oluyor sıkmıyor tasirmada olmuyor boylu oldugu icin kilosunu gostermiyor oyuzden rahatiz
basak__333 CananAtilla yatış pozisyonuyla da alakalı olabilir canim benim oğlum pusette yatarken yaparsa genelde çıkıyor sırtına kadar. A bi de gevşek bağlarsam
Ertugrul123 CananAtilla ilk doğdugunda sleepy kullanıyordum böle oluyordu bır numara büyük bez alıp bıraz sıkı bağladım ole çözüldü bır sure suan 4 aylık bazen cok yaptığında da oluyo nadır molfıxe gectık sorun aşıldı baya
Ertugrul123 Ertugrul123 CananAtilla boyu uzun bır bebekse ondanda olabılır canım bez küçük gelıyordur belkı