rumeysa_2323 Kızım şuan 10aylık 6aylıkken iki diş çıkardı o zamandan daha da çıkarmadı bu normal mi aranızda böyle olan var mı kötü birşey mi bu
ALPARSLAN_bey rumeysa_2323 bizimki 5 aylıkken alt dişlerini çıkardı şuan 8aylik üst 2 disimizide çıkardık biraz yapılı oğlum erken cikardi
hndathn Çok normal.benim kızımda 6 aylıkken çıkardı sonra 10.ayina kadar hiç çıkarmadı.10.ayda 1 başladı 25 aylıktı tamamladı
hndathn rumeysa_2323 bazılarını hiç anlamadık ama bazilari yerden yere vurdu. Özellikler köpek ve azilar en en ağır olanıydı