GunesSila hayır hep çorba vermiyorum tabiki
Sabah kahvaltısı ;
Bebe bisküvisi
Yumurta sarısı
Pekmez
Labne peynir
Ceviz veriyorum güzelce yiyor ağzını açmasada arada açarak kahvaltıyı güzelce yediriyorum ara öğün bazen irmik herhangi bir meyve karıştırıp veriyorum
Çorba olarakta
Havuç
Kabak
Pirinç Rendeleyip haşlıyorum sonra blenderdan geçirip hafif zeytinyağı ekliyorum ama püre halinde hafif pütürlü yediriyorum hafif çiğneme refleksini öğrendi çiğniyor şükür yavaş yavaş öğrenir inşallah ya (şimdi bu çorba tarifini yediriyorum kaşığı dudağında tuttuğumda diliyle içine alıp yavaştan ağzını açıyor sanki) şuan biraz mutlu oldum sanki inşallah böyle böyle öğrenir diye umuyorum