Arkadaşlar bebeğimi doğuralı tam 70 gün oldu 16 kilo aldım doğumda ilk zamanlar çok hızlı kilo verdim 10 kilo kadar terle attım resmen şuan 6 kilo fazlam var pantolonlara giremiyorum işe başlayacağım 2 hafta sonra kilomda küsürat bile değişmiyor dikkat de ediyorum yediklerime ama kilom hiç oynamıyor regl olmaya başlamadığımdan mıdır acaba