znmte1 Bebeğim 27 günlük geceleri saat başı kalkıp süt içiyor acaba doymaıdığı için mi bu şekilde uyanıyor ?
ugurbocegi03 znmte1 hayır canım doyuyor ama senin kokunu almak için ve emerken çenesi çok çabuk yoruluyor o yüzden sık sık emiyor büyüdükçe düzenli emmeye başlayacak 😇