Nuraltdyn İyi geceler anneler 🌸 1 yaşında kızım var ateşi var şuan ama çok yüksek değil ateş düşürme yöntemleriniz var mı var sa nelerdir ?
brsnhsm Nuraltdyn Çok yüksek değilse üstünü inceltin öncelikle. Ama yüksekte ateş düşürücü veriyordum bende ve dirençli ateşse eklem yerlerine sadece su ile ılık su ile nemli bez koyuyorum. Yarın da direk doktora 👍🏻 Benim izlediğim yolla😇
Turuncukafa15- senuray sirkeli su lütfen kullanmayın aksıne daha çok ykselmesıne neden oluyor , bazı durumlarda.