okyanus1810 kimsenin anneliğini sorgulamak bana düşmez anneliğine laf etmedim ki. Herkes 50 kez doğurmuyor benim de ilk bebeğim 7 aylık ama kucağa almanın kötü bişey olmadığını bilmeniz lazım. Siz eşinize sarılınca nasıl huzur buluyorsunuz çocukta öyle. O şekilde de kıyas yapabilirsiniz.