Arkadaşlar merhaba eşim işyerinden hastalık kapmış geldi bana bulaştırdı ben ne kadar öpüp koklamasam da bebeğe bulaştı maalesef bugün akşamdan beri ateşini düşürüyoruz artıyor iki tane ıslak havlu yanımda değişe değişe ateşini düşürüyorum tekrar artıyor 3 kere yarım ölçek calpol verdim sürekli emziriyorum hastaneye gitmek istemiyorum bu şekilde düzelir inşallah değil mi?