Busra-mehmet15 Bebeğim tam 4 aylık grip oldum istemeden ona da geçti öksürük falan yok çok ama burun akıntısı çok genizinden sürekli uyuyor ama bi anda burun çeker gibi yapıp uyanıyor ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun
Esraesra08 Busra-mehmet15 benim bebeğimde de vardı emzirdiğim için sarımsak yuttum bir kaç kere 2 gün sürmedi geçti
Busra-mehmet15 34663466 yapıyorum ya buhar da vericem yarın biraz inşallah toplar ya burnu tıkanıp nefessiz kalacak diye ödüm kopuyor Allah korusun ☹️
34663466 Busra-mehmet15 Allah korusun yıkarsan acık olur canım ınsallh bısey olmaz bırde düz yatırma yastık koy yatarken
babyandmomyy Busra-mehmet15 benim oğlum da aynı şeyi yaşıyor sabahtan beri öksürüyor nefessiz kalıp tıkanıyor acile götürdüm o kadar korktum nefessiz kalacak diye eve geldik serum fizyolojik sıkıp yıkama yaptık biraz rahatladı
34663466 annesininkuzusu_1402 serum fızyolojıkle sırıngaya fızyolojıgı cek bebegin kucukse 2.5 ml sag burnuna 2.5 ml sol burnuna sık canım