Bizde 21 aylığız 13 gün oluyo keseli bende sabır taşıyla kestim ama hala gece uykularında kendi kendine geçebilmiş değil mesela uyuyallı daha 10 dk oluyo ama daha derin uykuya başladı desteksiz uyuyunca kalktı ağladı saatlerce uyanık kaldı ama ayakda falanda sallatmıyo sizin kinin öğle bi avantajı varsa bilemem elde örtüyle cok cabuk uyuyo ama onunda ben istemiyorum alışmasın diye direniyorum ilk hafta daha zordu şimdi biraz daha yoluna girdi sütünü veriyorum eline bazen kendi kendine içerken dalıyo bazen cok uğraştırıyo ama kendimi 1 ay olarak kayıtladım akşamdan corba vs içiriyorum ekmekle sütü uyurken eline veriyorum sabır taşını da 4 5 gün sürdüm açtım gösterdim acı ört demeye başladı sonra açtırmadı zaten hemen sütü sundum sorduğu her an biraz fazla süt içiyolsr bu aşamada ama onu da biberon ağzını küçültelrek çözüm buldum uzun sürsün içmesi diye baya uzun oldu gece gece umarım bi faydam dokunur….