elif949494 doktorumun söylediğini yorumlara yazmıştım zaten. Evet doğrusu benim içime sinmedi. Sonuçta bebeklerimizin değerlerini bilmeden direkt olarak başlayın diyorlar ama ya vitamini gayet yerindeyse ve her gün boşuna veriyorsam her şeyin fazlası zarar sonuçta. İlerde D vitamini fazlalığından başımıza gelecek bir sorunda 2 yaş altı verilmemesi gerektiği yazıyordu kullanmasaydınız derlerse olan çocuğumuza olacak. Ben sadece mantıklı bir açıklama arıyorum. Ruhsat çıkması için denmiş ama bu ruhsat 2 yaş altındaki çocuklara çıkmıyorsa verilmemesi gerekir o halde.