Çok sevdiğim yakın bir arkadaşım var yeni evlendiler. Eşinde spermler ile ilgili bir sıkıntı olmuş %80i ölüymüş. Çok da çocuk istiyorlardı. Tedaviye başlanmış ama acaba biz şöyle yaptık şöyle oldu bu yöntem işe yaradı diyen çıkar mı? Tavsiye vermek istiyorum ama sizden tecrübe eden varsa önerilerinizi almak isterim en azından kız anlatırken bilmediğim bir şey olduğu için karşısında boş boş bakıp durmaktan iyidir diye düşündüm