Arkadaşlar makat çatlağı için 3-4 gündür kullanıyorum. Kullandığımdan beri 15 dakika içinde ishal olarak tyvalete çıkıyorum. Ki normalde kabızlık yaşayan biriyim. Yan etkilerine baktım ama ishal hiç bir şekilde yok aksine kabızlık var. Normalde 2-3 günde bir tuvalete çıktığımdan şimdi her gün çıkmak da açıkcası baya rahatlattı ama kullanmayı bırakmalı mıyım bilemedim. Aranızda bu durumu yaşayan var mı?